Wednesday, June 11, 2014

Sweetcase Photo shoot Part 2.

Μιαμ! να'μαι ξανά, από τη φωτογράφιση για το Sweetcase, που αν θυμάστε από εδώ {ή από το facebook} πόζαρα για τον φακό της Ειρήνης. Eντάξει υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα, να είμαι ουμπερ ψώνιο που ποστάρω την μούρη μου τόσο πολύ -χαχαχα-, αλλά έλα μωρέ, τόσο κόπο κάναμε! Για να μην αναφέρω πόσο καιρό έχω να βγω ωραίες φωτογραφίες, καθώς μου ξενυτέφτηκε το άλλο μισό Double Crochets, μοντέλο και φωτογράφος μου... η Παναγιώτα. Τέλος πάντων, ας μην πολυλογώ, ψώνιο-ξεψώνιο, ορίστε οι φωτογραφίες:






Το story και εδώ, όπως και στο προηγούμενο post, το ίδιο: θέλαμε να φωτογραφίσουμε τα Sweetcase πραγματάκια, τρύπωσαν και μερικά Double Crochets, μερικές γκριμάτσες μου, χαρτοπόλεμος (!!)  και νάαατη η φωτογράφιση! 






Αυτά για σήμερα! Έχω ένα ακόμη part -έλα τελευταίο- με μερικές ακόμη φωτογραφίες που τραβήξαμε μιας δεν μπορούσα απλά να τις κρατήσω στον υπολογιστή μου..!! Τι λέτε;
Μιουμ, Μαριέττα ♥ 

υ.γ. δείτε τα υπόλοιπα parts εδώ-Part(1) και εδώ-Part(3)




1 comment:

  1. τα ωραιότερα παπούτσια γάμου που έχω δει! βάλε κι άλλες φωτογραφίες, έχεις φωτογένεια

    ReplyDelete

life

    Oh lala, πέρασε ο καιρός ε; Όπως θα ταν αναμενόμενο, έχουν γίνει άπειρα πράγματα από τον Οκτώβρη -που βλέπω εδώ ότι ανανέωσα για τελευτ...